joi, 21 aprilie 2016

Am devenit LUPTĂTORI PENTRU LIBERTATE

Astăzi am desfășurat o activitate despre ceea ce înseamnă traficul de persoane. Ne-am bazat pe materialele trimise gratuit de către o asociație care se ocupă cu această temă:
Astfel, am avut posibilitatea să urmărim filmul „Nefarious”, un documentar care ne aduce cu picioarele pe pământ, ne arată partea șocantă a realității în care trăim și ne avertizează că suntem extrem de vulnerabili la ceea ce nu știm.
Elevii au ridicat o serie întreagă de întrebări pe baza filmului, au primit pliante, au participat la un concurs cu întrebări privind conținutul filmului, au realizat poze cu „Sunt un copil/om liber!”, au realizat mici flyere cu siteul http://www.banipebune.ro (pe care vă recomandăm cu toată căldura să intrați dacă vă doriți un job de vis).
În plus, am devenit cu toții conștienți de faptul că toți putem ajuta, oriunde am fi.