luni, 21 martie 2016

O altă întâlnire cu Peter Pan

După cum v-am obișnuit deja, vă vom spune informații din culisele cercului literar. Ultima întâlnire am organizat-o seara. Așa au putut să ajungă și cele două invitate speciale - Andreea și Gabi - care se află în al cincilea an de „Jocuri printre cărți”.
Ne-am bucurat să citim împreună următorul capitol din „Peter Pan” cu cioc-cioc și întrebări - când un elev avea o întrebare bătea ușor în masă și afla repede răspunsul.
Apoi, am mers într-o sală mai mare. Acolo, am făcut câteva joculețe și am intrat de-a dreptul în pielea personajelor. Cei mai comici au fost frățiorii (Andrei, Vasilică) lui Wendy (Sorina) care au dormit de zor cât părinții (Marius, Gabi) au plecat la petrecere, Nana (Ana) a smuls umbra lui Peter (Laura), iar micuța zână Tinker Bell (Andreea) a fost închisă în sertar. Unii au intrat iar prea tare în pielea personajelor și cu greu i-am tras înapoi în lumea reală.
La final, ne-am imaginat că Peter ar fi exact lângă noi și am ajuns la concluzia că ne-am bucura dacă ne-ar fi coleg.
Citiți și voi cartea pentru a ne fi alături prin toate aventurile de la cerc.