luni, 28 martie 2016

L-am căutat pe Peter Pan și pe afară

De această dată am citit din „Peter Pan”, iar apoi am ieșit să îl căutăm și pe afară, sperând că îl vom găsi dincolo de cuvinte. Lectura a fost realizată sub formă de pasă - elevii au avut voie să se miște continuu sau pur și simplu să se mute din loc în loc, apoi au strigat „Pasă!”- primul venit, primul servit, adică cel care a citit pasa cartea celui care a ajuns primul la el.
Afară, am jucat „Peter Pan să ne prindă!” - Peter Pan a încercat să-i facă pe toți băieți pierduți când îi prindea, am răspuns la o sumedenie de întrebări, ne-am imaginat diferite roluri și punctul suprem a fost atins când ne-am gândit ce am învățat din această carte și de ce merită ea citită. Bineînțeles că variantele au fost multe, pornind de la nevoia de a ne îmbogăți imaginația și ajungând la înțelegerea faptului că părinții trebuie totuși ascultați, pentru că ei doar își fac datoria încercând să ne protejeze.
A fost frumos că am avut o micuță Tinker Bell prezentă la cerc care se înțelegea foarte bine cu cățelul venit de nicăieri, cu siguranță trimis de Nana ca să aibă grijă de noi la ora de cerc.