joi, 27 noiembrie 2014

Al doilea atelier, Curtea Veche și Colecția „Cărțile copilăriei”

De această dată, am fost mai bine pregătiți pentru că am urmat pașii din Ghid pentru a ne da seama ce înseamnă de fapt A CITI. Am observat că fiecare om are un ritm propriu de lectură și doar așa poate înțelege ceea ce citește, că textul „Peter Pan” poate fi o nouă cale de a ne dezvolta imaginația, că este foarte important să citim periodic și acum știm mai bine cum funcționează creierul uman  când citim.  După ce am parcurs în perechi începutul textului propus, am discutat pe baza lui și elevii au fost foarte amuzați de modul în care înțelegea mama să-și modeleze copiii. Sperăm ca data viitoare să discutăm textul în ansamblul său. În plus, fiind Ziua Recunoștinței, am scris bilețele în piramidă sub forma unor mulțumiri adresate tuturor celor care ne sunt dragi și nu mică ne-a fost mirarea că ni s-a mulțumit pentru organizarea atelierelor.