joi, 13 noiembrie 2014

Întâlniri de cerc, Curtea Veche și Colecția „Cărțile copilăriei”

După ce am reușit să ne înscriem și să ne logăm pe site-ul http://www.curteaveche.ro/cartilecopilariei/ , am reluat activitatea împreună cu elevii într-un prim atelier în care ne-am organizat, am plănuit și am discutat despre cum să se desfășoare clubul de lectură pe parcursul noului an școlar. Cea mai importantă noutate: renunțarea la abordarea tematică din anii precedenți și dorința de a parcurge cărțile descoperite în colecția pentru copii de la editura Curtea Veche. Am făcut cunoștință cu această colecție și toți elevii au fost încântați. În plus, am realizat o introducere în minunata lume a lecturii făcând o legătură între Halloween și Cocoșatul de la Notre Dame. De aici, am ajuns la concluzia că literatura înseamnă viață și libertate, iar experiența lecturii, a  personajelor în general, ne poate ajuta mereu.