vineri, 9 martie 2012

O zi închinată mămicilor

    Ieri a fost Ziua Mamei, o clipă în care fiecare dintre noi ne-am adus aminte cât de importantă este această ființă în viața noastră. Prin urmare, nici la întâlnirea de cerc nu puteam să lăsăm să ne scape o astfel de ocazie.
    Nu am ales poezii, nu am ales să scriem compuneri, ci să observăm tăcuți, în fața textului, ce înseamnă iubirea necondiționată a unei mame. Ne-am pierdut printre literele câtorva fragmente din romanul „Ochii Maicii Domnului” de Tudor Arghezi și am început treptat să zâmbim, captivați de modul în care tânăra mamă învață să-și crească copilul într-un mod sănătos și fericit. Ce se mai întâmplă cu Tile pe parcursul romanului nu vă spunem noi, ci va trebui să aflați singuri, pentru că povestea merită citită.  
     După minutele de lectură, am interpretat textul, am discutat despre ce înseamnă cu adevărat o mamă și am încercat să răspundem la câteva întrebări. Unele răspunsuri au fost de-a dreptul amuzante:
1. CE AM DĂRUI MAMELOR?
  • Un BMW
  • O inimă de pluș
  • Suflețelul
  • Fericire
  • Sănătate
  • Nemurire
  • Bucurie
  • Respect
  • Ascultare
  • Felicitări făcute de noi
  • O inimă de înger cu puțină răutate
  • O statuie
  • Stele
  • Luna de pe cer
  • Soarele
2. CE AM VREA SĂ PRIMIM DE LA MAMA?
  • Un ATV
  • Un BMW
  • Păstrarea mereu aproape
  • Înțelepciune
  • O vilă cu piscină
  • Încredere


       Poate că nu vor fi mămicile capabile să dăruiască sau să primească atât de multe, însă un lucru este sigur: fiecare mamă iubește fără limite și merită să fie iubită în același mod.